Frågor om medlemsfakturan
Hej,
Vi har fått medlemsfakturan och antalet anställda stämmer inte. Hur ändrar vi det?
Jag undrar också lite över era olika avgifter, kan ni specificera?
Med vänlig hälsning, Gry
Vi har fått medlemsfakturan och antalet anställda stämmer inte. Hur ändrar vi det?
Jag undrar också lite över era olika avgifter, kan ni specificera?
Med vänlig hälsning, Gry
Följ inlägget
2
följare
Tack för din fråga!
Som medlem i FAR betalar du en årlig individuell avgift som består av en momsfri medlemsavgift (ej avdragsgill) och en momsbelagd serviceavgift (avdragsgill). För en byrå med ordinarie medlemmar betalas även en momsfri medlemsavgift (ej avdragsgill) som baseras på antalet medlemmar och antalet anställda på byrån. Vi hämtar uppgifterna om antalet anställda från er senaste årsredovisning.
HÄR kan du läsa mer om avgifterna.
Om du har fler frågor kring just din faktura är du välkommen att mejla in till oss på medlem@far.se.
Allt gott!
med vänlig hälsning,
Jag har bytt jobb och min profil hos FAR är fortfarande registrerad på den gamla arbetsgivaren, hur kan jag ändra det?
Tack på förhand!
Tack för din fråga!
Den typ av ändring måste hanteras av oss på kundservice.
Välkommen att kontakta oss via chatt, telefon eller mejl!
Allt gott!